26 iunie 2025 - Angajam doi experti plati si contabilitate proiecte


Agenția pentru Dezvoltare Regională București–Ilfov organizează recrutare externă (Cod procedură: E7 – recrutare prin anunț extern) în vederea ocupării a 2 posturi de Expert plăți si contabilitate proiecte (SPCRCP/3 si SPCRCP/5 - CIM durată nedeterminată) din cadrul Serviciului Plăți, Contabilitate si Recuperare Creante Proiecte AM – Departament Management Financiar AM .

Criterii obligatorii de recrutare:
 Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările din următoarele domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 412/2024):
- matematică și științe ale naturii;
- științe inginerești;
- științe sociale
Sau
Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență, completate cu studii postuniversitare într-una din specializările care aparțin domeniilor fundamentale mai sus-menționate;
 Vechime efectivă în domeniul financiar-contabil de minimum 5 ani;
 Cunoașterea temeinică a legislației care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
 Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
 Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
 Cunoștințe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar-contabilitate);
 Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
 Cunoașterea limbii engleze nivel mediu.

Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj:
 Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar – contabil
 Perfecționări/ stagii de pregătire profesională in domeniul managementului/ gestionării proiectelor cu finanțare europeană.
 Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv
 Cunoașterea limbii engleze nivel avansat
 Experiență în proiecte cu finanțare externă nerambursabilă

Deprinderi/abilități/calități personale:
 Capacitate de analiză și sinteză
 Orientare spre atingerea obiectivelor
 Inițiativă și lucru independent
 Abordare proactivă a problemelor
 Gestionarea eficientă a timpului de lucru
 Abilități de comunicare și relaționare
 Capacitate de lucru în echipă.

Principalele obiective ale postului:
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
- Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
- Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.

Principalele atribuții și responsabilități ale postului:
- Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare fonduri pe surse de finanțare;
- Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
- Întocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților ;
- Înregistrarea operațiunilor în contabilitate ;
- Reconcilierea operațiunilor contabile;
- Elaborare rapoarte specifice SPCRCP.

Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 21.07.2025, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.

Bibliografie - Expert plati si contabilitate proiecte

ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti

contacteaza-ne la
contact@adrbi.ro