9 octombrie 2024 - Angajam un expert asistenta tehnica - profil cercetare


Agentia pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti – Ilfov organizeaza recrutare externa (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunt extern) în vederea ocuparii unui post de Expert asistenta tehnica  - profil cercetare (cod BAT/4 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului de Asistenta Tehnica.  

Criterii obligatorii de recrutare:

  • Studii superioare la o instituţie de învăţământ superior din ţară sau din străinătate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
  • Minim 5 ani experienţă profesională în domeniul cercetării științifice, analiză și prelucrare date.
  • Experiență de min 1 an în derularea contractelor comerciale și/sau de finanțări externe

Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj :

  • Studii Postuniversitare in management sau certificat recunoscut ANC in Management proiect;
  • Participare în cel puțin 2 proiecte cu finanțare UE.

Deprinderi/abilitati/calitati personale :

  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Orientare spre atingerea obiectivelor;
  • Inițiativă și lucru independent;
  • Abordare proactivă a problemelor;
  • Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
  • Abilități elaborare rapoarte, lucrări, analize ;
  • Abilități de comunicare și relaționare cu terți dovedită prin experiența în muncă ;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.

Principalele obiective ale postului

  • Elaborarea, implementarea, monitorizarea și raportarea Strategiei de Asistență Tehnică
  • Susținerea creșterii capacității instituționale a AM și a potențialilor beneficiari ai PR BI 2021-2027 în scopul eficientizarii managementului de Program și creșterii gradului de absorbtie a fondurilor europene alocate de UE prin acest program de finantare

Principalele atributii si responsabilitati ale postului:

  • Culegere și prelucrare date privind nevoile de asistenta tehnică ale SMC (AM și potențiali beneficiari ai PR BI)
  • Contributie la elaborarea caietelor de sarcini și administrarea contractelor de servicii
  • Participarea la procesul de consultari cu beneficiarii Programului și SMC al PR BI
  • Coordonare si monitorizare contracte de prestari servicii de asistenta tehnica
  • Contribuie la elaborarea si implementarea Strategiei de Asistenta Tehnica (SAT)
  • Urmarirea si raportarea progresului SAT
  • Sprijina instituirea si funcționarea pactelor de integritate
  • Alte atributii detaliate în procedura operațională de AT si ROF.

Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 22.10.2024, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.

 

ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti

contacteaza-ne la
contact@adrbi.ro