04 iulie 2024 - Angajam expert plati si contabilitate proiecte!
Având în vedere faptul că, în urma demarării procedurii de recrutare și selecție pentru ocuparea a doua posturi de Expert plati si contabilitate proiecte (cod BPCP/4, BPCP/5 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului Plati si Contabilitate Proiecte, candidaturile depuse nu au îndeplinit criteriile obligatorii de eligibilitate, comisia de examinare a decis prelungirea termenului de depunere a CV-urilor și scrisorilor de intenție, până la data de 24 Iulie 2024.
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti – Ilfov organizeaza recrutare externa (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunt extern) în vederea ocuparii a doua posturi de Expert plati si contabilitate proiecte (cod BPCP/4, BPCP/5 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului Plati si Contabilitate Proiecte.
Criterii obligatorii de recrutare:
- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
- Vechime efectivă în domeniul financiar contabil de minimum 7 ani;
- Cunoaşterea temeinică a legislaţiei care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
- Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
- Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
- Cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar contabilitate);
- Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
- Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu.
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj :
- Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar - contabil;
- Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv;
- Experiență în proiecte cu finanțare externă nerambursabilă.
Deprinderi/abilitati/calitati personale :
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientare spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
Principalele obiective ale postului
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
- Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
- Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare
fonduri pe surse de finanțare;
- Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
- Intocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților;
- Înregistrarea operațiunilor în contabilitate;
- Reconcilierea operațiunilor contabile;
- Elaborare rapoarte specifice BPCP.
Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 17.07.2024, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.
ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti