16 octombrie 2024 - Angajam un expert achizitii publice!


IMPORTANT! Având în vedere faptul că în perioada 16.10.2024 - 6.11.2024 s-au depus puține candidaturi pentru ocuparea postului de Expert achiziții publice scos la concurs, (cod SAAA/4 din Statul de funcții, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată) din cadrul Serviciului Administrativ, Achiziții, Arhivă (SAAA), comisia de examinare a decis prelungirea termenului de depunere a CV-urilor și scrisorilor de intenție, până la data de 21.11.2024.

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de expert achiziții publice (cod SAAA/4 din Statul de funcții, CIM durată nedeterminată) din cadrul Serviciului Administrativ, Achiziții, Arhivă (SAAA).

Criterii obligatorii de recrutare:

  • Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în domeniul stiințelor inginerești, economice sau juridice;
  • Experiență practică și teoretică de minimum 3 ani în legislația de achiziții publice și în administrarea și utilizarea SICAP;
  • Operare PC (sistem operare Windows, pachet Office, utilizare Internet, poștă electronică);
  • Limba engleză – nivel mediu/avansat;
  • Cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare privind achizițiile publice;
  • Cunoașterea și aplicarea legislației în domeniul administrativ;
  • Cunoașterea procedurilor administrative;
  • Tehnici de analiză și prelucrare a datelor;
  • Tehnici de comunicare;
  • Raționament analitic, capacitate de analiză și sinteză, autoorganizare și capacitate de inovare, abordare proactivă a problemelor, gestionarea eficientă a timpului de lucru, abilități de comunicare și relaționare, eficiență, standarde morale și etice înalte, discreție, prudență și temperanță;

Criterii a căror îndeplinire constituie un avantaj:

  • Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diploma de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
  • Cursuri în domeniul achizițiilor publice;
  • Disponibilitate la deplasări și participare la diferite evenimente;
  • Disponibilitate pentru program de lucru prelungit;
  • Experiență în achiziții verzi de minimum 1 an.
  • Permis de conducere;

DESCRIEREA JOBULUI:

Principalele obiective ale postului

Asigurarea realizării achizițiilor publice la nivelul ADRB-I în condițiile de transparență și legalitate prevăzute de lege;


Principalele atribuții și responsabilități ale postului:

  • Aplică corect legislația în vigoare privind achizițiile publice;
  • Întreprinde demersurile necesare pentru reînnoirea/recuperarea înregistrării Agenției în SICAP;
  • Elaborează/actualizează pe baza necesităților transmise de celelalte compartimente strategia de contractare și programul anual al achizițiilor publice pe care intenționează să le atribuie în anul următor;
  • Elaborează strategia anuală de achiziții publice în ultimul trimestru al anului anterior anului căruia ii corespund procesele de achiziție cuprinse;
  • Publică anunțul/invitația de participare SICAP aferente procedurilor de achiziții și furnizează informațiile necesare realizării ofertelor potrivit procedurilor;
  • Realizează studiul pieții pentru lucrările, serviciile și produsele ce fac obiectul achizițiilor;
  • Întocmește documentele de justificare a alegerii procedurii/modalității de achiziție publică, elaborează (sau coordonează în funcție de specificul achiziției) documentația de atribuire (note justificative privind valoarea estimată, criteriul de atribuire, criterii de calificare, fișa de date a achiziției) și  documentele suport pentru organizarea unei proceduri de achiziție;
  • Aplică și finalizează procedurile de atribuire, coordonează activitățile de primire, deschidere și evaluare a ofertelor (întocmește împreună cu președintele și membrii comisiei de evaluare procesul verbal de deschidere a ofertelor, procesul verbal de evaluare, elaborează răspunsuri la solicitările de clarificări emise de ofertanți cu sprijinul compartimentului care a solicitat achiziția, întocmește raportul procedurii) și asigură comunicarea rezultatelor procedurii către toți participanții la procedură;
  • Constituie și pastrează dosarul achiziției publice;
  • Coordonează activitățile de semnare a contractului de achiziții cu ofertantul câstigător;
  • Realizează achizițiile directe prin intermediul catalogului electronic din SICAP.

Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa adriana.dulgheriu@adrbi.ro, pana la data de 28.10.2024, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.

Bibliografie concurs expert achizitii publice

ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti

contacteaza-ne la
contact@adrbi.ro