22 iulie 2024 - Angajam experti evaluare proiecte!


Agenția pentru Dezvoltare Regională București – Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării a cinci posturi de Expert Evaluare Proiecte (cod SESP-AM/5, SESP-AM/6, SESP-AM/9, SESP-AM/10 și SESP-AM/11 din Statul de funcții, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată) din cadrul Serviciului Evaluare si Selectie Proiecte AM (SESP-AM) din Departamentul Evaluare, Selecție și Contractare Proiecte AM.

Criterii obligatorii de recrutare: 

  • Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările care aparțin următoarelor domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):

            ▪ matematică și științe ale naturii;

            ▪ științe inginerești;

            ▪ științe sociale;

  • Experiență profesională de minimum 3 ani;
  • Experiență de minimum 1 an în activități care țin de managementul proiectelor finanțate din fonduri europene sau/și din fonduri publice (elaborare/planificare/evaluare/contractare/implementare/ monitorizare, etc) ;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Orientarea spre atingerea obiectivelor;
  • Inițiativă și lucru independent;
  • Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Discreție/confidențialitatea informațiilor;
  • Capacitate de adaptare la situații neprevăzute/sarcini noi;
  • Întocmirea de rapoarte/documente de sinteză;
  • Disponibilitate pentru efectuarea unor deplasări în regiune, cu ocazia vizitelor la proiectele aflate în curs de evaluare/selecție/contractare ;
  • Disponibilitate de a participa la diverse evenimente organizate de ADRB-I și de a face prezentări la aceste evenimente (seminarii, conferințe, grupuri de lucru, comisii, etc).
  • Abordare proactivă a problemelor;
  • Autoorganizare și capacitate de inovare;
  • Standarde morale și etice înalte;
  • Adaptabilitate socială, diplomație;
  • Responsabilitate;
  • Spirit de echipă;

Criterii a căror îndeplinire constituie un avantaj:

  • Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diplomă de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
  • Absolvirea unor cursuri de instruire/specializare/perfecționare în domeniul studiilor urmate, precum și în alte domenii care țin de managementul proiectelor europene (activități de evaluare ale proiectelor, achiziții publice, monitorizare, etc);
  • Experiență profesională sau/și deținerea unor certificate/atestate/diplome/etc în următoarele domenii de activitate: achiziții publice, teme orizontale, DNSH, drept administrativ și/sau comercial, științe economice, ajutor de stat/minimis, cercetare-dezvoltare, inovare, proiectare, mobilitate urbană, patrimoniu public, construcții;
  • Experiență în activitatea de elaborare/ planificare/evaluare/contractare/ implementare/monitorizare a proiectelor cu finanțare din fonduri FEDR;
  • Experiență/participarea la elaborarea de ghiduri ale solicitantului;
  • Experiență în utilizarea MySmis 2014/ MySmis2021, RegAS.
  • Experiență în întocmirea unor documentații/materiale de prezentare și în susținerea acestora;

DESCRIEREA JOBULUI:

Principalele obiective ale postului:

Asigurarea unor evaluări obiective și imparțiale ale cererilor de finanțare depuse în cadrul PR B-I 2021 - 2027, în conformitate cu procedurile și criteriile aplicabile în cadrul acestui program de finanțare.

Principalele atribuții și responsabilități ale postului:

  • Participarea la elaborarea ghidurilor solicitantului și la elaborarea criteriilor de eligibilitate și selecție ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
  • Sprijinirea activității de helpdesk, prin formularea răspunsurilor la întrebările potențialilor solicitanți/aplicanți cu privire la ghidurile solicitantului, apelurile de proiecte, precum și în legătură cu procedura şi metodologia de evaluare și selecţie a cererilor de finanţare depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
  • Editarea apelurilor de proiecte prin introducerea datelor în MySMIS;
  • Editarea măsurilor de sprijin (ajutor de minimis/stat) în Registrul Ajutoarelor de Stat din România (RegAS) în conformitate cu ghidul de utilizare RegAS;
  • Organizarea și implicarea în procesele de evaluare ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021 – 2027, asigurând transparența și imparțialitatea acestor procese, în conformitate cu procedurile de evaluare și cu prevederile din ghidurile solicitantului (face parte din comisiile de evaluare, completează grile, liste de verificare, rapoarte ETF, puncte de vedere, piste de audit, etc);
  • Elaborarea și susținerea de prezentări în cadrul evenimentelor organizate de AM PR BI 2021-2027 sau/și de terți în vederea lansării apelurilor de proiecte din cadrul PR BI 2021-2027;
  • Participarea la elaborarea și actualizarea procedurilor specifice SESP-AM;
  • Îndeplinirea oricăror alte atribuții solicitate de șefii ierarhici superiori, în limita legalității acestora.

Bibliografie - Expert Evaluare Proiecte

Candidații interesați vor depune scrisorile de intenție și CV-urile actualizate la secretariatul Agenției sau pe e-mail la adresa adriana.dulgheriu@adrbi.ro până la data de 5.08.2024, împreună cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În funcție de numărul și relevanța candidaturilor primite, persoanele ale căror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare și obținerea cel puțin a notei 7 la evaluarea activității anterioare, conform informațiilor din CV-uri) vor fi anunțate în termen util despre data/datele de organizare ale examinărilor stabilite pentru postul menționat.

ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti

contacteaza-ne la
contact@adrbi.ro