5 decembrie 2024 - Angajam un expert autorizare plati proiecte!
Agenția pentru Dezvoltare Regionala București – Ilfov organizează recrutare externă (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunț extern) în vederea ocupării unui post de Expert Autorizare Plăți Proiecte (cod SAPP/11 - CIM durata nedeterminată) din cadrul Serviciului Autorizare Plăți Proiecte AM.
Criterii obligatorii de recrutare:
- Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările din următoarele domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):
▪ științe inginerești;
▪ științe sociale;
- Experiență profesională de minim 5 ani în domeniul științelor inginerești sau în domeniul financiar – contabil sau în gestionarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă;
- Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu/avansat;
- Cunoștințe operare PC (cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet).
Criterii a căror îndeplinire constituie un avantaj:
Studii în domeniul științelor economice sau ingineriei civile în specializările: construcții civile, industriale și agricole; construcții căi ferate, drumuri și poduri.
Deprinderi/abilități/calități personale:
- Capacitatea de a evalua informații, de a analiza opțiuni și de a lua decizii bine fundamentate;
- Grad ridicat de receptivitate și realism;
- Capacitatea de a se adapta la schimbări și de a răspunde pozitiv la noi provocări;
- Abilitatea de a vedea imaginea de ansamblu și de a anticipa tendințe;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Capacitate de multitasking.
Principalele obiective ale postului:
- Asigurarea respectării de către beneficiarii proiectelor finanțate prin PRBI 2021 - 2027 a legislației europene și naționale aplicabile, a condițiilor și cerințelor stabilite prin PR BI și prin Ghidurile Solicitantului și a celorlalte instrucțiuni emise de AM PR BI, precum și verificarea faptului că obiectivele finanțate (respectiv lucrările aferente acestora), produsele și serviciile au fost realizate, respectiv furnizate;
- Asigurarea realității, conformității și regularității cheltuielilor efectuate de beneficiarii proiectelor finanțate prin PRBI 2021 – 2027.
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Verificarea cererilor de prefinanţare/plată/rambursare aferentă cererii de plată/rambursare depuse de beneficiarii contractelor finanţate din PR BI 2021-2027 în conformitate cu legislația aplicabilă, procedurile aplicabile specifice activitității de verificare, prevederilor stipulate in PR BI 2021-2027 și ghidurile solicitantului aplicabile (modificate și completate prin corrigendum-uri/erate/instrucțiuni);
- Asigurarea că produsele/serviciile co-finanţate sunt livrate/prestate, că investițiile sunt realizate şi cheltuielile declarate de către beneficiari au fost efectuate și sunt în conformitate cu legislația europeană și națională aplicabilă precum și cu prevederile contractului de finanțare
- Efectuarea vizitelor pe teren la proiectele finanţate din PR BI 2021-2027, conform procedurilor în vigoare, în vederea verificării realității operațiunilor și a faptului că produsele /serviciile au fost furnizate
- Intocmirea notelor de autorizare a cheltuielilor declarate eligibile pe surse de finanțare și ține cont, dacă este cazul, de corecțiile/reducerile financiare stabilite conform legislației aplicabile
- Validarea cheltuielilor eligibile și invalidarea cheltuielilor neeligibile în cadrul programului informatic MySMIS 2021
- Informarea beneficiarilor cu privire la rezultatul autorizării cheltuielilor solicitate și a vizitelor în teren efectuate;
- Identificarea eventualelor nereguli care pot aparea în procesul de verificare a cererilor de prefinanţare / plată / cererilor de rambursare aferente cererilor de plată/rambursare depuse de beneficiari proiectelor finanțate din PR BI 2021-2027 și transmiterea alertelor de nereguli către Departamentul Constatare Nereguli și Soluționare Contestații pe baza procedurilor interne;
- Furnizarea de date/informaţii relevante pentru întocmirea rapoartelor periodice de monitorizare / contractare / evaluare pe PR BI 2021 - 2027 către șeful ierarhic;
- Formularea răspunsurilor la solicitările venite din partea altor structuri/organisme implicate în gestionarea / auditarea PR BI 2021 - 2027;
- Participarea și/sau transmiterea informațiilor și documentelor relevante în/către cadrul Comisiilor de Soluționare a Contestațiilor/plângerilor formulate de beneficiari în legatură cu cheltuielile neeligibile constatate la proiectele depuse în cadrul PR BI 2021- 2027 sau în legatură cu orice alte probleme ridicate de beneficiarii de finanțări;
- Identificarea şi raportarea riscurilor asociate activității desfășurate în cadrul AM PR BI 2021 – 2027.
Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 16.12.2024, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.
ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti