8 octombrie 2024 - Angajam un expert control financiar preventiv!


Agentia pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti – Ilfov organizeaza recrutare externa (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunt extern) în vederea ocuparii unui post de Expert control financiar preventiv (cod BCFP-AM/2 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului Control Financiar Preventiv AM.

Criterii obligatorii de recrutare

  • Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de  Ministerul Educaţiei;
  • Vechime efectivă în domeniul financiar contabil de minimum 7 ani;
  • Cunoaşterea temeinică a legislaţiei care reglementează activitatea în domeniul CFP;
  • Experiență în urmărirea bugetului de venituri și cheltuieli;
  • Cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar-contabilitate);
  • Experiență de lucru în verificarea cheltuielilor/ control intern/ audit intern/ audit financiar/ analiză și investigație.

Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj :

  • Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu/avansat;
  • Experiență în implementarea sistemelor informatice financiar-contabile;

Cerințe speciale:

  • Cetăţenie română şi domiciliul în România;
  • Cunoasterea limbii române, scris şi vorbit;
  • Sa nu fi fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni care le-ar face incompatibile cu exercitarea acestei activităţi.

Deprinderi/abilitati/calitati personale :

  • Capacitate de analiză și sinteză ;
  • Orientare spre atingerea obiectivelor ;
  • Inițiativă și lucru independent ;
  • Abordare proactivă a problemelor ;
  • Gestionarea eficientă a timpului de lucru ;
  • Abilități de comunicare și relaționare ;
  • Capacitate de lucru în echipă ;
  • Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.

Principalele obiective ale postului:

  • Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027.

Principalele atributii si responsabilitati ale postului:

  • Verificarea proiectelor de operaţiuni care fac obiectul CFP din punctul de vedere al legalităţii şi regularităţii și încadrării în limitele creditelor bugetare sau creditelor de angajament, după caz, stabilite potrivit legii, cu respectarea codului specific de norme profesionale, elaborat de Ministerul de Finanțe;
  • Elaborare rapoarte specifice BCFP.

Persoana care va fi admisa pe post va trebui sa prezinte cazierul judiciar anterior semnarii contractului individual de munca.

Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 15.10.2024, impreuna cu Declarația consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.

Bibliografie - Expert control financiar preventiv

ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti

contacteaza-ne la
contact@adrbi.ro