9 octombrie 2024 - Angajam doi experti asistenta tehnica - profil planificare strategica
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti – Ilfov organizeaza recrutare externa (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunt extern) în vederea ocuparii a doua posturi de Expert asistenta tehnica - profil planificare strategica (cod BAT/5 si BAT/ 6 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului de Asistenta Tehnica.
Criterii obligatorii de recrutare:
- Studii superioare la o instituţie de învăţământ superior din ţară sau din străinătate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
- Experiență de minimum 5 ani în domeniul elaborării de strategii teritoriale/sectoriale, derulare consultări publice, planificare strategică;
- Experiență de minimum 1 an în administrația publică;
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj :
- Studii Postuniversitare in administrație publică.
Deprinderi/abilitati/calitati personale :
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientare spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare verbala si in scris;
- Abilități elaborare fundamentări, rapoarte, analize
- Capacitate de lucru în echipă ;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
Principalele obiective ale postului
- Elaborarea, implementarea, monitorizarea și raportarea Strategiei de Asistență Tehnică;
- Susținerea creșterii capacității instituționale a AM și a potențialilor beneficiari ai PR BI 2021-2027 în scopul eficientizarii managementului de Program și creșterii gradului de absorbtie a fondurilor europene alocate de UE prin acest program de finantare.
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Culegere și prelucrare date privind nevoile de asistenta tehnică ale SMC (AM și potențiali beneficiari ai PR BI)
- Contributie la elaborarea caietelor de sarcini/dosarelor de achizitii servicii
- Participarea la procesul de consultari cu beneficiarii Programului și SMC al PR BI
- Coordonare si monitorizare contracte de prestari servicii de asistenta tehnica
- Contribuie la elaborarea si implementarea Strategiei de Asistenta Tehnica (SAT)
- Urmarirea si raportarea progresului SAT
- Sprijina instituirea si funcționarea pactelor de integritate
- Alte atributii detaliate în procedura operațională de AT si ROF.
Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 22.10.2024, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.
ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti