Anunt achizitie servicii organizare evenimente EXTRA SMEs
07.11.2019 - Clarificari anunt achizitie
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov, București, România, în calitate de partener în cadrul proiectului Improving policies to boost SME competitiveness and extraversion in EU coastal and rural areas where aquaculture is a driver of the regional economy (EXTRA-SMEs), implementat la nivelul regiunii București-Ilfov, anunta demararea achizitiei directe pentru Servicii de organizare evenimente in cadrul proiectului EXTRA-SMEs, in conformitate cu procedura proprie aprobata la nivelul ADRBI pentru achizitia de servicii din Anexa nr 2 la Legea nr 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Data estimată pentru organizarea evenimentului şi prestarea serviciilor este 29.11.2019, sub rezerva posibilităţii mobilizării participanţilor. Evenimentul va avea loc în Bucureşti.
Informatii:
Toate cerintele si conditiile de participare se regasesc in caietul de sarcini si in anexa acestuia (formularul de oferta).
Data limită pentru depunerea ofertelor este 11.11.2019, ora 17:00
Ofertele care depăşesc data şi ora menţionată vor fi respinse.
- Ofertele se vor transmite prin e-mail la adresa: contact@adrbi.ro.
- Solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire, vor fi transmise pe adresa de e-mail: contact@adrbi.ro.
Data limită pentru primirea solicitărilor de clarificări la documentaţia de atribuire: 06.11.2019
Data limită pentru răspuns la solicitările de clarificări: 07.11.2019
Data publicării anunţului: 31.10.2019
Documente:
ADRBI
Str. Mihai Eminescu nr. 163, etaj 2, sector 2 Bucuresti